reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Silvia Knowles (Kováčiková)

Silvia Knowles (Kováčiková)

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Architektka, ktorá je obyčajne za každú "srandu"... a nedávno sa nechala nahovoriť na doteraz najväčší adrenalínový úlet - splodenie potomka... Zoznam autorových rubrík:  ArchitektúraCestovinyFotografiaMoje skromné postrehySúkromné

reklama

Architektúra

Anglické domy sú jednoduché a jednotvárne

Silvia Knowles (Kováčiková)

Anglické domy sú jednoduché a jednotvárne

Ak si myslíte, že sme to počas komunizmu schytali a výstavba typizovaných bytových domov nás odsúdila na limitované množstvo typov bytov a chýba nám väčšia rôznorodosť, prídite sa pozrieť do Británie. Chudáci Briti sú na tom tuším ešte horšie. Okrem posledných pár rokov, kedy prepukol v Británii “boom” s nehnuteľnosťami, čo sa odzrkadlilo i vo výstavbe nových príbytkov od výmyslu sveta, Briti ešte v nedavnej minulosti nemali veľmi z čoho vyberať.

  • 1. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 779x
  • 47
Anglický dom zvnútra a anglické tradície

Silvia Knowles (Kováčiková)

Anglický dom zvnútra a anglické tradície

Ako som už spomenula vo svojom predošlom článku o anglických domoch, Angličania to majú radi hlavne útulne a „po starom“. Tradičnosť má, ako inak, v Anglicku dlhú tradíciu a prejavuje sa to samozrejme i na ich príbytkoch. Nielen zvonku, ale i zvnútra.

  • 4. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 206x
  • 18
Ako prichádzajú architekti o ilúzie

Silvia Knowles (Kováčiková)

Ako prichádzajú architekti o ilúzie

Dávno preč sú tie časy, keď architektúra, ktorú som zvečnila na papieri bola pompézna a veľkolepá. Dávno preč sú tie študentské časy keď rozpočet stavby bol iba termín, ktorým sme sa zaoberali na úplne inom predmete ako Ateliérová tvorba. Dnes, po niekoľkých rokoch v praxi, je pre mňa architektúra úplne inou záležitosťou – i keď aj v tejto svojej novej forme svojím spôsobom stále vzrušujúcou...

  • 22. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 150x
  • 93
Ako som sa stala “kráľovskou“ architektkou

Silvia Knowles (Kováčiková)

Ako som sa stala “kráľovskou“ architektkou

Kto sa chce naozaj venovať praktickej architektúre mi dá za pravdu, že takzvaná „pečiatka“ je nevyhnutnosťou. Vždy som chcela raz mať vlastnú kanceláriu a tak v tejto otázke existovala pre mňa iba jediná odpoveď. No vybrala som si trošku inú cestu, i keď asi nie práve jednoduchšiu. Záverečnú skúšku (Advanced Diploma in Professional Practice in Architecture) som robila na Royal Institute of British Architects (RIBA).

  • 27. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 369x
  • 18
Prečo je anglický dom taký aký je

Silvia Knowles (Kováčiková)

Prečo je anglický dom taký aký je

Aby som nadviazala na svoj predchádzajúci článok a zároveň reagovala na článok kolegyne blogerky, dokončím, čo som načala už dávnejšie.

  • 26. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 041x
  • 34
reklama
Anglické cesty alebo ako sa jazdí v UK

Silvia Knowles (Kováčiková)

Anglické cesty alebo ako sa jazdí v UK

Keď som nastupovala v Británii do nového zamestnania ako architekt, bolo mi jasné, že ma čakajú mnohé výzvy. Bolo treba sa čo najskôr oboznámiť s inou legislatívou, rozdielnymi stavebnými postupmi, novými stavebnými materiálmi a v neposlednom rade s odbornou anglickou terminológiou. A vtedy som v žiadnom prípade netušila, aké výzvy prinesie šoférovanie v UK.

  • 20. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 459x
  • 13
Anglický dom alebo Angličania sa boja zmeny.

Silvia Knowles (Kováčiková)

Anglický dom alebo Angličania sa boja zmeny.

Už je tomu dva roky čo pracujem v Británii ako architekt a najviac zakázok máme v oblasti bytových stavieb. Za tie dva roky som tých anglických príbytkov navštávila neúrekom, či už ako profesionál architekt alebo ako obyčajný človek.

  • 7. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 361x
  • 39
reklama
SkryťZatvoriť reklamu