reklama

Neznášam letiská

Obrovské chladné haly, obchody s alkoholom a parfumamy, až neuveriteľne rovnaké kdekoľvek na svete. Kovové stoličky privarené k sebe v uniformných radoch. Hluk, taký hlasný a pritom vo svojej monotónnosti väčšinou nepovšimnutý. A obrovské množstvo ľudí valiacich sa v nekonečných prúdoch všetkými smermi. Neznášam letiská.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Neuveriteľne únavné dlhé rady na check-inoch či pasových kontrolách. Zdanlivo nekonečné vzdialenosti od vstupnej haly po brány a otravné a nemotorné presúvanie sa pomedzi masy ľudí s batožinou. Nepríjemé bezpečnostné kontroly kde vás vyzlečú takmer do naha. Studené presolené sendviče a hamburgery... Letiská. Také malé svety vo svete, kde globalizácia úplne dosiahla svoju dokonalú formu.

Práve kvôli tejto svojej nesympatii k letiskám sa pravidelne dostavujem na letiská tesne pred záverečnou na check-ine. Niet sa čím chváliť, viem... A doteraz som zmeškala dvakrát. Nie zlá štatistika ak vezmem do úvahy celkový počet svojich doterajších letov a fakt, že pri mojej stratégii „na poslednú chvľu“ by nebolo žiadnym prekvapením ak by som bola zmeškala všetky. Neviem, či peniaze vynaložené na kúpu náhradných letov či nocí v letištných hoteloch sú veľká cena za to, že som v živote strávila na letiskách o pár hodín menej času.

Najviac ma však asi vždy dostalo to, že na letisku som po každej dávala niekomu alebo niečomu zbohom. Či už rodine a priateľom pri odchodoch do neznáma za novými dobrodružstvami, alebo novým známym a novým miestam pri návratoch domov. Tých pár hodín strávených v studených obrovských halách letísk, v tax-free krajine nikoho a ničoho mi chladnou prázdnotou zvieralo srdce a cítila som sa ako zblúdená duša, ktorá momentálne nikam nepatrí... A i keď dnes väčšinou lietam s manželom alebo dcérou, a zbohom preto už tak veľmi nebolí, ten trpký a nepríjemný pocit z letísk vo mne zostáva.

A minulý týždeň sme kvôli mne znovu zmeškali náš let... :-)

Silvia Knowles (Kováčiková)

Silvia Knowles (Kováčiková)

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Architektka, ktorá je obyčajne za každú "srandu"... a nedávno sa nechala nahovoriť na doteraz najväčší adrenalínový úlet - splodenie potomka... Zoznam autorových rubrík:  ArchitektúraCestovinyFotografiaMoje skromné postrehySúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu